Identity V
پارسی گیم

دانلود بازی Identity V برای اندروید

پارسی گیم 12 بهمن 1402 1 دیدگاه
2,582 بازدید

دانلود بازی Identity V برای اندروید

بازی های ترسناک، علاقه مندان به خود را دارند اما قطعاً می تواند برای همه هیجان انگیز و سرگرم کننده باشند. استودیو NetEase Games مدت هاست که بازی های سبک بقاء را توسعه داده و برای علاقه مندان منتشر می کند. این کمپانی هنگ کنگی، عناوین خود را با گرافیک بالا و گیم پلی کنسولی طراحی و توسعه می دهد و اینگونه نام خود را در ذهن ها هک می کند. یکی از جدیدترین محصولات ویدیویی منتشر شده از آن‌ها بازی اندروید Identity V بوده که در سبک اکشن منتشر شده و از گیم پلی با چاشنی ترس و وحشت بهره می برد.

در نقش بازمانده یا قاتل برای ساعت ها سرگرم باشید!

Identity V با سبک هنری گوتیک، خط داستانی مرموز و گیم پلی هیجان انگیز یک در برابر چهار، تجربه ای هیجان انگیز و نفس گیر را برای شما رقم می زند. به دوران ویکتوریا سفر کنید و طعم سبک منحصر به فرد آن را بچشید.به عنوان یک کاراگاه، نامه ای مرموز را دریافت خواهید کرد که فرستنده آن مشخص نیست. در آن نامه از مکانی متروکه نام برده شده که آنجا دختر بچه ای معصوم گمشده و یا شاید هم ربوده شده است! حال از شما دعوت شده تا هرچه سریعتر خود را به آنجا رسانده و از حقایق پرده بردارید اما بی شک هیکس نمی داند چه موارد وحشتناکی پیش رویتان قرار دارد.

در هر بار که بازی آغاز می شود، نقشه ای به صورت تصادفی ایجاد خواهد شد و به این صورت هرگز نخواهید فهمید که چه چیزی انتظارتان را می کشد و این هیجان را بیشتر خواهد کرد. شخصیت های متعددی وجود دارد، که هر کدام را می توانید متناسب با استراتژی شخصی خود انتخاب نمایید. نقش ها می تواند متفاوت باشد، گاهی در قالب چهار بازمانده به ایفای نقش پرداخته و گاهی هم به عنوان قاتل یا قصابی که زره ای رحم در وجودش نیست!

ویژگی های کلیدی بازی Identity V

  1. امکان حضور در دو نقش متفاوت بازمانده و قاتل
  2. وجود شخصیت های متعدد برای انتخاب
  3. هر کاراکتر ویژگی های مخصوص به خود را ارائه می کند
  4. هر بار که بازی می کنید نقشه ای به صورت تصادفی اجرا می شود
  5. گیم پلی ترسناک و هیجان انگیز
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Identity V هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Diamond Quest 2 و Fallout Shelter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Identity V برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Identity V
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: NetEase Games
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v1.0.1591972
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 16+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.99 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید.
  2. فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه به دست آمده com.netease.idv.googleplay را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    هاووش

    مهمان

    بازی فوق‌العاده ای است توی نصبش شک نکنید فقط گوشی تون حتما انگلیسی باشه. حافظه حتما باید داشته باشین و این را بدونین یک vpn خوب باید نصب کنید و بعد از دیتا توی بازی خود بازی من مصرف می کنه پس اگه گوشی با پردازنده قوی فضای داخلی زیاد و نت زیاد داشته باشین واسه نصب اش مشکلی ندارین . من سه سال پیش بازی را دانلود کردم روی نوکیا ۶ با رام ۳ و حافظه ۳۲. اون موقع خوب بود ولی الان باید گوشی با رام بالا داشته باشین چون بازی هر سری آپدیت میده واسه همین با رام پایین همراه لگ و کندی میاره اگه خواستین با هم بازی کنیم یا گروه تلگرامی سراغ داشتین. اسم من توی بازی havooshاست اد کنید تا با هم بازی کنیم

    پاسخ دهید